Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

לעבור לבית חדש עם גינה

8.8.18

לעבור לבית חדש עם גינה

איכות חיים גבוהה, זה הדבר שאליו רבים מאיתנו חותרים אליו ללא הפסק. אנו רוצים איכות חיים גבוהה בשביל עצמינו אך לא פחות מכך גם עבור ילדנו. וכחלק מזה, אנו לעיתים קרובות מחפשים את השינוי למשהו טוב יותר, בדבר הבסיסי כל כך – בית המגורים. מעבר לבית חדש מהווה בתוכו את התמצית של הרצון לחיים טובים יותר. מקום מרווח יותר. חדר לכל ילד ועיצוב יותר חדש ומיוחד ותאורה ייחודית. ולא תמיד דירה חדשה היא באמת מה שאנו מחפשים כשאנחנו רוצים להתקדם באמת. לפעמים מה שאנו רוצים יותר מכל זה לעבור לבית חדש עם גינה הכולל תאורה מעוצבת בחצר, מדשאה ועוד. עם יד על הלב, האם באיזה שהוא מקום זה לא מה שהייתם רוצים גם בשבילכם?

הרגעים המרגשים של החיים

יש רגעים בחיים שבהם אנו מוצאים עצמנו נרגשים במיוחד. אהבה ראשונה. ילד ראשון שנולד. טיול לחו"ל ליעד אקזוטי שלא היינו בו מעולם. קורס שסיימנו או האוטו הראשון שלנו. הפעם הראשונה שבה אנו מתכננים מעבר דירה. כאשר אנו מתכננים את המעבר לבית החדש, זה עם הגינה, חשוב לא להישאר מסוחררים בגלל גודל המעמד. חשוב לחשוב קדימה ולתכנן, איך הופכים את הבית למקום שלנו הן מבחינת עיצוב הגינה והן מבחינת תאורת גינה מעוצבת ומרשימה  לביתנו החדש. למקום המיוחד והיפה ביותר שאנו רוצים. אפשר להיעזר לצורך כך באדריכלית או במעצב פנים. אך מה שבטוח, אין להתמקד אך ורק בעיצוב הבית פנימה. חשוב לתת את הכבוד גם למה שמיוחד מבחוץ – לגינה. ואפשר להשיג יופי של תוצאות באמצעות שימוש בתאורה.

 

כללים לעיצוב גינה בעזרת תאורה

במהלך היום, אנו נהנים מגינה מעוצבת שיש בה דשא או אדניות חמר גדולות, עצי פרי או ריהוט גן. שמשיה או ערסל, גריל איכותי – יש המון המון דברים שבהם אנו יכולים להתמקד ולעשות כדי ליהנות מגינה לתפארת. אך אווירה מיוחדת יש לה, לגינה, כשיורד הערב. ואז, איך כמו להרים את המפסק ולהתפעם מתאורה מתוכננת היטב. תאורה בגינה – ההבדל בין גינה סתם לגינה משודרגת.

כאשר בוחרים תאורת גן אפשר בהחלט ללכת על סגנונות שונים. אפשר בהחלט לשלב בין כמה פתרונות כך שיתאימו לעיצוב הבית בחדרה לדוגמה , לגודל הגינה, לסוגי הפעילויות שאתם אוהבים לקיים שם. אם רוצים תאורה חזקה מאוד משום שנמצאים הרבה בגינה בערב או בלילה, אם מארחים שם ורוצים להרגיש בנוח, יתאימו לכך כמה וכמה פרוז'קטורים בחצר. אם רוצים פתרון מאוד מעוצב, שניתן לנעוץ באדמה או לקבע בדרכים אחרות עם אסתטיקה מרהיבה, עמודי תאורה לגינה יעשו יופי של עבודה. וכמובן, אין לשכוח כי גינה ראויה ומעוצבת כוללת גם שביל נאה. את השביל ניתן סלול או לסמן באמצעות אבנים, עציצים וכמובן – גם בתאורה. ההמלצה שלנו היא להזמין תאורה שקועה לשביל הגינה. זו המילה האחרונה בתחום והיא גם נותנת יופי וגם משרה ביטחון ונוחות.

רוצים לדבר עם נציג שלנו?

    רוצים שנציג/ה שלנו
    יחזור אליכם?
    לחצו כאן!

    רוצים לדבר עם נציג שלנו?




      תפריט נגישות
      LM web solution
      Call Now Button