Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
שיפוץ בניין משותף

איך נשדרג את הנכס? שיפוץ בניין משותף

7.7.19

אם אתם מחפשים לשדרג את ערך הנכס שלכם, יש לכם כמה וכמה פעולות שתוכלו לבצע החל משיפוץ של הנכס עצמו וכלה בשיפוץ של הבניין בו ממוקם הנכס. כל שיפוץ כזה יוכל לייצר לכם השבחת ערך בהיקף מסוים, וכל שיפוץ כזה גם יהיה כרוך בעלויות בהיקף מסוים. כל עוד אתם שומרים על היחס הנדרש בין העלויות ובין השבחת הערך, עשיתם מהלך השקעה מוצלח, אבל לא צריך לשכוח שהמטרה היא לא תמיד רק השבחת ערך הנכס אלא גם שיפור איכות החיים בנכס.

מהם הגורמים שמשפיעים על ערך הדירה שלכם?

ערך הדירה שלכם נקבע על פי שורה ארוכה של פרמטרים, שאתם אולי לא מכירים את כולם אבל כל שמאי שבא להעריך את שווי הדירה שלכם, לוקח אותם בחשבון. פרמטרים אלה כוללים כמובן את העיר, השכונה, הרחוב ואפילו המיקום המדויק ברחוב בו ממוקמת הדירה. קומת הדירה, מספר החדרים, שטח הדירה, מספר כיווני אוויר ואור, גיל הבניין, פיתוח סביבתי, שטח הרכוש המשותף, שירותי חינוך ובריאות באזור, רמת פשיעה, רמת חינוך, תחבורה ופקקי תנועה ואפילו אקלים – כל אלה ועוד משפיעים על ערך הנכס שלכם.

רכישת דירה לא מתרחשת ביום וישנה פרוצדורה רבה, העניין הוא שמרגע שהדירה כבר שלכם, היכולת שלכם להשפיע על מי מהגורמים הללו היא כמעט ולא קיימת. ישנם מספר פעולות בודדות שתוכלו לעשות בכדי לשדרג את הנכס שלכם הן במונחי כסף והן במונחי איכות חיים, ואחת השכיחות שבהן היא שיפוץ בניין משותף,  חשוב לבחור בחברת בניה המתמחה בתחום כמו קבוצת עידן שיפוץ בניין משותף המתמחה בשיקום מבנים ושיפוץ בניינים משותפים.

 

 

איך שיפוץ בניין משותף יכול לסייע לכם להשביח את ערך הדירה שלכם?

בתוך כל הפרמטרים שמשפיעים על ערך הדירה שלכם אפשר למצוא גם פרמטרים כמו עיצוב פנים, מרחב, אסתטיקה, מעלית, חניה פרטית, גינה מטופחת וכן הלאה. כל אחד מהפרמטרים הללו משפיעים על איכות החיים בבניין ובהתאם לכך גם על הערך של כל דירה ודירה בבניין. שיפוץ בניין משותף היא דרך נהדרת לשדרג שורה של פרמטרים המשפיעים ישירות על השווי של כל דירה בבניין ולא פחות מכך גם על איכות החיים של הדיירים המתגוררים בכל דירה.

יחד עם זאת, היקף השדרוג כהיקף ההשקעה שלכם בשיפוץ הבניין. שיפוץ בניין משותף יכול לכלול שיפוץ של הלובי בלבד והוא יכול להיות מקיף ויסודי הרבה יותר ולכלול אלמנטים כמו גינה, מעלית, איטום גג, חדר מדרגות, ריצוף חדש, לובי מחודש ואפילו הוספת מרפסות או חדרים לכל הדירות בבניין. היקף שדרוג הנכס ושדרוג איכות החיים בנכס כהיקף ההשקעה בשיפוץ הבניין, ובהיבט זה אין קסמים.

על כן, לפני שאתם נכנסים לתהליך של שיפוץ הבניין בפועל, כדאי לשבת עם אנשי המקצוע המתאימים ולבחון את היקף השיפוץ הנדרש על מנת לייצר את השדרוג והשבחת הערך שאותם אתם רוצים להשיג במסגרת שיפוץ בניין משותף

רוצים לדבר עם נציג שלנו?

    רוצים שנציג/ה שלנו
    יחזור אליכם?
    לחצו כאן!

    רוצים לדבר עם נציג שלנו?




      תפריט נגישות
      LM web solution
      Call Now Button