Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

עיצוב הנכס המסחרי החדש שלכם

23.9.18

עיצוב הנכס המסחרי החדש שלכם

שכרתם או רכשתם חלל מסחרי בגודל כזה או אחר לצורכי הפעלתו של בית עסק בבעלותכם? רוצים לדעת מהם החידושים האחרונים של עיצוב הנכס המסחרי והריהוט משרדי מעוצב או חלל מסחרי כזה או אחר? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לעיצוב נכסים מסחריים עם דגש על בחירה נכונה של פריטי הריהוט.

נכס מחסרי הוא למעשה הגדרה כללית לכל סוגי הנכסים המיועדים להפעלת בתי עסק לצרכים מסחריים, החל ממשרדים כאלו ואחרים מהם ניתנים תחומי שירות שונים, דרך חנויות ושטחי מסחר בגדלים אחרים ועד למפעלי ייצור, מתחמי תעשייה ומרכזי תצוגה. נכסים אלו חייבים להיות מעוצבים בהתאמה מלאה לאופי הפעילות המסחרית המתקיימת בהם, כאשר בין יתר המרכיבים אליהם חשוב להתייחס במהלך תכנון העיצוב הינם: גודל המקום, אופי הפעילות העסקית אותה הוא אמור ועתיד לשרת, צרכי העבודה במקום, דרכי הגישה למקום, הסביבה הגיאוגרפית-אורבאנית של הנכס ומרכיבים נוספים הקשורים לשפה העיצובית של המותג עצמו הפועל מתוך הנכס.

טיפים מעשיים לעיצוב נכס מסחרי חדש

עיצוב פנים של נכסים מסחריים הממוקמים בתוך מבני מסחר חדשים ו/או קיימים, הינו תהליך עבודה החייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחומם ובהתאם למרכיבים השונים עליהם הרחבנו בפסקה הקודמת. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לשכור את מעצבי הפנים בעלי הניסיון המעשי הרב והמוכח ביותר בכל הנוגע לנושא של עיצוב הנכס המסחרי ויחד איתם לתכנן לפרטי פרטים את מאפייני העיצוב השונים. לאורך כל תהליך העיצוב, אנו ממליצים לכם לגלות מעורבות גבוהה בכל הנוגע לפרטים הקטנים-גדולים וזאת מכיוון שאתם אלו העתידים לשהות במקום לילות כימים על מנת להוביל להצלחתו של בית העסק.

טיפ נוסף קשור לכל נושא התאמת פריטי הריהוט בתוך שטח החלל. בנקודה זו, חשוב להגדיר מראש את כל מערכות הציוד ופריטי הריהוט הנחוצים לכם ורק לאחר מכן להסתייע בשירותיו של מעצב הפנים לצורך בחירתם של הפריטים ומערכות הציוד הנדרשות. כיום, מושם דגש מקצועי נרחב על נושא עיצוב פריטי הריהוט למשרדים וחללים מסחריים, כאשר התפיסה העיצובית הנפוצה מקפידה על התאמה קונספטואלית של עיצוב מערכות הריהוט השונות לעיצוב הכללי של החלל.

בחירה נכונה של ריהוט משרדי לצורך העניין באה לידי ביטוי לא רק בהיבט העיצובי של פריטי הריהוט אלא גם בכל הנוגע לנוחות השימוש המתמשך והיומיומי בכל אותם פריטי ריהוט, כאשר בתחום זה תוכלו למצוא את כל פריטי הריהוט הארגונומיים המותאמים לסביבת העבודה המודרנית. פריטי ריהוט אלו כוללים בין היתר מערכות ישיבה לעבודה משרדית, פתרונות אחסון ארגונומיים לסביבה המשרדית וכדומה.

ישנם עוד עשרות חידושים אחרונים בנושאי ריהוט משרדי , אך ישנו נושא חשוב במיוחד שעליו חשוב לתת את הדעת ואת הדגש היצירתי, והוא נושא יצירת מקורות תאורה טבעיים ומלאכותיים בתוך החלל המסחרי. נושא זה חייב להיכלל בפתרונות העיצוביים המוצעים לכם על ידי מעצב הפנים והוא מהווה נדרך חשוב ומרכזי בכל הנוגע להתאמת החלל המסחרי לצרכי העבודה השוטפת המתקיימת בו.

רוצים לדבר עם נציג שלנו?

    רוצים שנציג/ה שלנו
    יחזור אליכם?
    לחצו כאן!

    רוצים לדבר עם נציג שלנו?




      תפריט נגישות
      LM web solution
      Call Now Button